Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T22:59:23+01:00
2009-11-22T23:05:03+01:00
Plan wydarzen mozna napisać w zdaniach bądź rownoważnikach zdań
powinien zawierac najwazniejsze wydarzenia ( zeby nie byl za dlugi i nieposaiadal za duzo szczegółow)
no i niewiem co Ci jeszce podpowiedzieć , poprostu opisujesz w pkt po koleji to co najwazniejsze i tyle :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T23:23:33+01:00
W planie wydarzeń piszesz po prostu najważniejsze info z tekstu. Wyłapujesz te informacje, które są istotne. Na przykład w planie wydarzeń z meczu nie będą Cię interesowały stroje piłkarzy, tylko wynik, prawda?
Tak więc opisujesz najlepiej w równoważnikach zdań, np.
1. Skręcenie kostki przez kapitana drużyny.
2. Strzelenie gola przez polską drużynę.
Itd.