Napisz zdanie będące zaprzeczeniem danego zdania oraz oceń wartość logiczną tych zaprzeczeń
a)liczba 18 jest podzielna przez 4
b)najwyższym szczytem Tatr są Rysy
c)Gniezno było stolicą Polski
d)Argon jest gazem szlachetnym
e)pierwiastek kwadratowy z dowolnej liczby rzeczywistej jest liczbą dodatnią
f)12 jest podzielne przez 5

2

Odpowiedzi

2009-11-22T23:59:40+01:00
A)liczba 18 nie jest podzielna przez 4
b)najwyższym szczytem Tatr nie są Rysy
c)Gniezno nie było stolicą Polski
d)Argon nie jest gazem szlachetnym
e)pierwiastek kwadratowy z dowolnej liczby rzeczywistej nie jest liczbą dodatnią
f)12 nie jest podzielne przez 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T01:36:59+01:00
A) liczba 18 jest NIE podzielna przez 4
zdanie fałszywe 0
b) najwyższym szczytem Tatr NIE są Rysy
zdanie prawdziwe 1
c) Gniezno NIE było stolicą Polski
zdanie fałszywe 0
d) argon NIE jest gazem szlachetnym
zdanie fałszywe 0
e) pierwiastek kwadratowy z dowolnej liczby rzeczywistej NIE jest liczbą dodatnią
zdanie fałszywe 0
f) 12 NIE jest podzielne przez 5
zdanie prawdziwe 1