Odpowiedzi

2009-11-22T22:55:22+01:00
Z-żwir
f-filtr
g-grzałka

g=2f
f+g=90
f+2f=3f=90
f=30

z+f=33
z+30=33
z=33

g=2f
g=2*30=60

Odp.:
Grzałka kosztuje 30 zł, filtr 60 zł, a żwir 3 zł.
5 2 5
2009-11-22T22:55:45+01:00
Filt i grzałka- 90 - 3/3, grzałka 2/3, filtr- 1/3
grzałka-60
filtr-30
żwir- 33-30=3
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T22:56:39+01:00
Cena filtru -x
cena grzałki - 2x
cena zwiru -y
x+y=33
x +2x=90
3x=90/:3
x =30
x+y =33
30+y=33
y=3 -cena zwiru
x=30 - cena filtru
2x=60 -cena grzałki
3 3 3