Odpowiedzi

2009-11-22T23:07:46+01:00
A) (9,5% - 8%) / 8% = 1,5/8 = 18,75%
b) 9,5% - 8% = 1,5 punktów procentowych
2 2 2
2009-11-22T23:07:49+01:00
Rada polityki pieniężnej podniosła stopę procentową z 8% na 9,5 % .
a) O ile procent wzrosła stopa procentowa ?
1,5/8=0,1875=18,75%
b) O ile punktów procentowych wzrosła stopa procentowa ?
0 1,5 punkta procentowego
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T23:09:12+01:00
Rada polityki pieniężnej podniosła stopę procentową z 8% na 9,5 % .

a) O ile procent wzrosła stopa procentowa ?
9,5% - 8%=1,5%

1,5%:8%=0,1875
0,1875=1875/1000=18,75%

b) O ile punktów procentowych wzrosła stopa procentowa ?
9,5% - 8%=1,5%
0 1,5 punkta procentowego
1 4 1