Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T01:46:29+01:00
1. http://www.animalport.com/Animals.html
2. cat, dog, puppy, kitten, snake, lizard, fish, bird, ferrets, guinea Pigs, hamster, gerbal, rabbits, lovebird, budgie (papuga falista)...
3. Patrz załaczniki:
1 3 1
2009-11-23T07:28:43+01:00
Na razie tyle (popołudniu będzie więcej):
dzik - wild boar
jeleń - deer
sarna - roe deer
zając - hare
kret - mole
mucha - fly
motyl - butterfly
mól - moth
ważka - dragon-fly
komar - mosquito
świerszcz - cricket
królik - rabbit
waż- snake
ślimak - snail
koza - goat
wilk - wolf
lis - fox
pies - dog
kot - cat
ryba - fish
żółw - tortoile
kura - hen
słoń - elephant
delfin - dolphin
kurczaczek - chicken
1 5 1