Odpowiedzi

2009-11-23T07:52:17+01:00
X√6 = √3
x = √3/√6 aby usunąć niewymierność z mianownika mnożymy licznik i mianownik przez √6

x = √3 x √6 / √6 x √6
x = √3x6 /6
x = √36/6
x = 1
2009-11-23T07:54:05+01:00
X*pierwiastek z 6=pierwiastek z 3/pierwiastek z szesciu
x=pierwiastek z 3/pierwiastek z 6
x=1/pierwiastek z 3.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T07:55:00+01:00
X√6 = √3 |÷√
x×6 = 3
6x =3 |÷6
x=0.5
1 1 1