Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T08:39:12+01:00
Kochany Boże dałes mi świat i nakazałeś dbac o niego,staram się jak moge chociasz nie zawsze to mi wychozi,nie robie nikomu krzywdy,staram sie przeszczegac przykazania kture ustanowiłes.Chociasz nieraz jestem nieszczęsliwa i zagubiona w tym dużym świecie,wiem że jesteś kołomnie i dbasz oto żeby bym nie straciła wiary.Znalazłam nadzieję w cierpieniu ,tak jak ty Boże cierpiałeś, a także pokazać, że nasze życie, mimo trudności i dramatów, jakie często przeżywamy, może być piękne, pełne celu i trwałej wartości.Dziekuje Ci Boże z całego serca za dar istnienia i wiare AMEN.
4 4 4
2009-11-23T10:35:29+01:00
BOg stworzyl swiat dla nas ludzi.dlatego powinnismy o niego dbac i szanowac go takim jakim jest.co my mlodzi mozemy zrobic aby sie o niego troszczyc? odpowiedzi moze byc wiele.. lecz ja chce wam powiedziec ze choc jestes,my ludzmi mlodymi o stworzony swiat mozemy dbac!!POwinnismy pamietac aby szanowac kazdego czlowieka,kazde zwierze kazda rosline.Powinnismy oszczedzac dobra jakie mamy oraz dzielic sie nimi jak Bog nakazal.umiejetnie powinnismy wykorzystywac zywioly jakimi bog nas obdarzyl.jako ludzie mlodzi powinnismy byc dla siebie mili ,dobrzy ,nie powinnismy szerzyc agresji aby na swiecie nie pwostawaly wojny i aby panowal pokoj jakiego bog oczekuje wzamian za stworzone dobro.powinnismy dziekowac bogu z dnia na dzien za kazde nasze raddoscin ze stworzonego swiata!
2009-11-23T11:14:27+01:00
BOg stworzyl swiat dla nas ludzi.dlatego powinnismy o niego dbac i szanowac go takim jakim jest.co my mlodzi mozemy zrobic aby sie o niego troszczyc? odpowiedzi moze byc wiele.. lecz ja chce wam powiedziec ze choc jestes,my ludzmi mlodymi o stworzony swiat mozemy dbac!!POwinnismy pamietac aby szanowac kazdego czlowieka,kazde zwierze kazda rosline.Powinnismy oszczedzac dobra jakie mamy oraz dzielic sie nimi jak Bog nakazal.umiejetnie powinnismy wykorzystywac zywioly jakimi bog nas obdarzyl.jako ludzie mlodzi powinnismy byc dla siebie mili ,dobrzy ,nie powinnismy szerzyc agresji aby na swiecie nie pwostawaly wojny i aby panowal pokoj jakiego bog oczekuje wzamian za stworzone dobro.powinnismy dziekowac bogu z dnia na dzien za kazde nasze raddoscin ze stworzonego swiata!