Odpowiedzi

2009-11-23T09:12:34+01:00
To chyba sam powinieneś opisać lub powinnaś bo skąd ktoś ma wiedzieć co ty lubisz ?
2009-11-23T10:47:50+01:00
Moją ulubioną rzeczą jest błyszczyk . Jest to balsam do ust , który nadaje im połysk i chroni przed pękaniem warg .
Jest wiele rodzajów błyszczyków np. Waniliowy , Wiśniowy Truskawkowy i wiele innych , jednak ja najbardziej lubię błyszczyk o egzotycznym smaku papai . Papaja jest to owoc pochodzący z Meksyku . Ma kształt owalny .
Często zapach mojego błyszczyku sprawia , że zapominam o ochronie moich ust i zaczynam go zjadać.
Wybrałam ten przedmiot ponieważ powinien być w kieszeni lub torebce u każdej kobiety .


PS. SORRY NIE ZAUWAŻYŁAM ŻE JESTEŚ CHŁOPAKIEM A NIE CHCIAŁO MI SIĘ PISAĆ OD NOWA .
ALE ZA TO MASZ TAM WZÓR :):)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:02:46+01:00
Moja ulubiona rzecz to komputer. znajduje sie w nim wiele informacji ktore sa mi potrzebne nie tylko do szkoly. poprzez internet moge pisac lub rozmawiac z przyjaciolmi ktorzy wyjechali za granice do rodziny. moge rowniez sluchac muzyki i ogladac filmy o kazdej porze dnia. jest bardzo przydatna rzecza w dzisiejszych czasach i ciesze sie z tego ze go mam. najbardziej lubie grac w gry internetowe z ludzmi z calego kraju.
koncowke dopisz sobie sam gdyz ciezko mi sie pisze o ulubionej rzeczy dla chlopaka bo jestem dziwczyna