Odpowiedzi

2009-11-23T08:41:03+01:00
Jak 432,6 km przejedzie w godzinę
to trzeba 432.6 podzielić na 72,1 i wtedy wyjdzie

432,6 : 72,1 = 6 minut

Ten samochód trasę 72,1 km przejedzie w 6 minut
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T08:42:52+01:00
S=72,1 km (mam nadzieję, że z rozpędu podałeś trasę w km/h)
v=432,6 km/h
s=v*t
t=s/v
t=72.1/432.6= 1/6h=10 min

można to również obliczyć z proporcji:

432,6 km - 1h
72,1km - xh

x=72,1/432,6 = 1/6h=10 min
2009-11-23T08:52:49+01:00
W 1938 roku w Niemczech stanowiono rekord prędkości samochodu
uzyskując prędkość 432,6km/h.Oblicz w jakim czasie
ten samochód przejedzie trasę 72,1 km.

t=S/V
t=72,1km:432,6km/h=0,17h=około 10min