Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T09:21:32+01:00
Oprogramowanie narzędziowe:

1. pisanie i redagowanie tekstów
2. arkusze kalkulacyjne
3. bazy danych
4. grafiki komputerowe
5. pakiety organizacji prac biurowych


Oprogramowanie użytkowe:

1. standardowe programy i systemy użytkowe
2. indywidualne programy i systemy użytkowe
3. programy i systemy diagnostyczne sprzętu
2009-11-23T09:39:40+01:00
Oprogramowanie narzędziowe to:
narzędzia systemowe, programy antywirusowe, menedżery plików
programy te służą do wykonywania zadań związanych z optymalizacją , analizą działania systemu operacyjnego lub danego urządzenia np. defragmentator dysku, oczyszczanie dysku , edytor rejestru, menedżer urządzeń
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T10:46:06+01:00
Adware - programy darmowe, ale pokazujące reklamy.
Spyware - programy szpiegujące.
Oprogramowanie narzędziowe np.SCANDISK,Nero 9.0 Reloaded, usprawnia konfigurację lub naprawia system, do zarządzania pamięcią komputera, obróbki plików, diagnozowania i konfigurowania komputera dla całego systemu.