Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T10:45:40+01:00
1Zabicie lwa nemejskiego
2 Zabicie hydry lernejskiej
3 Schwytanie łani kerynejskiej
4 Schwytanie dzika erymantejskiego
5 Oczyszczenie stajni Augiasza
6 Przepędzenie ptaków stymfalijskich
7 Schwytanie byka kreteńskiego
8 Schwytanie klaczy Diomedesa
9 Zdobycie pasa Hipolity
10 Uprowadzenie trzody Geriona
11 Przyniesienie złotych jabłek z ogrodu Hesperyd
12 Sprowadzenie Cerbera z Hadesu
2 3 2
2009-11-23T10:46:03+01:00
1 Zabicie lwa nemejskiego
2 Zabicie hydry lernejskiej
3 Złapanie łani kerynejskiej
4 Złapanie dzika erymantejskiego
5 Wyczyszczenie stajni Augiasza
6 Przepędzenie ptaków stymfalijskich
7 Schwytanie byka kreteńskiego
8 Schwytanie klaczy Diomedesa
9 Zdobycie pasa Hipolity
10 Uprowadzenie trzody Geriona
11 Przyniesienie złotych jabłek z ogrodu Hesperyd
12 Sprowadzenie Cerbera z Hadesu
3 4 3