Odpowiedzi

2009-11-23T11:18:47+01:00
Pinokio był szczupły i mały. Ręce i nogi miał z robione z patyków.Ubranie było z papieru w kwiatki.
15 3 15
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T11:19:03+01:00
Miał chude, zrobione z patyków, ręce i nogi.Ubrany był w bluzeczke z tapety, buciki z kory brzozowej i czapeczka z chleba.
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T11:29:59+01:00
Pinokio miał ubranko w kwiatuszki a czapeczkę z chleba, buciki były z kory drzewa.
Jego ciało było z drewna a gdy kłamał wydłużał mu się nos.
Pajacyk był kochający i wrażliwy ale i czasem bez serca i uparty.
37 4 37