Odpowiedzi

2009-11-23T11:17:41+01:00
Dopóty dzban wodę nosi dopóty się ucho nie urwie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T11:24:01+01:00
Wstać z łóżka lewą nogą.
Głową muru nie przebijesz.
Kto daje i odbiera,ten się w piekle poniewiera.
Kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi.
Kto rano wstaje,temu Pan Bóg daje.
Niedaleko pada jabłko od jabłoni.
Ziarnko do ziarnka, a zbierze się miarka.
2009-11-23T11:45:09+01:00
1.kto rano wstaje temu Pan Bóg daje
2.Baba bez chłopa – jak chałupa bez płota.
3.Biednemu zawsze wiatr w oczy.
4.Kto sieje wiatr, ten zbiera burze
5.Kto ziarno sieje, ten przed burzą zwieje.
6. Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka
7.Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć.
8.Cóż po tytule, gdy pusto w szkatule.
9. Czego wiosna nie zasiała – jesień nie urodzi.
10. Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.