Odpowiedzi

2009-11-23T11:45:43+01:00
Dużo bardziej cenię Jagiellonów, ponieważ za ich rządów Polska była najsilniejsza. Dzięki nim byliśmy potęgom, pokonywaliśmy mocniejszych rywali. Byliśmy w unii z wieloma państwami. Oczywiście, to przez ich obietnice szlachcie upadliśmy, ale też byliśmy przez pewien czas BARDZO ważny w Europie.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T12:08:26+01:00
Bardziej od dynastii Jagiellonów cenie dynastie Piastów. Według mnie to właśnie za czasów Piastów Polska prężnie sie rozwijała, miała dobrą pozycje na arenie międzynarodowej. Przyjeła chrzest co umocniło jej pozycje. Była krajem bardzo bogatym, i sprawnie rządzonym.
4 4 4
2009-11-23T12:25:56+01:00
Bardziej cenie dynastię Jagiellonów, ponieważ zrobili wiele dla naszego kraju. Przykładem jest Wojna z Zakonem Krzyżackim(Wygrana Bitwa pod Grunwaldem)
lub sprowadzenie przez żonę Zygmunta Starego wielu nowych przysmaków.
2 1 2