Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T11:58:59+01:00
Moim zdaniem Pinokio jest dobrm chłopcem. Ma bardzo dobre cechy charaktery takie jak : pracowitosc, uczciowosc...
Chlopiec ten choc wykonany z drewna był bardzo lubiony. ja równiezgo polubiałam w szcegolnosc za jego otwartość ;)
2009-11-23T12:00:13+01:00
Pinokio na początku był podły zakłamany łatwowierny chociaz jego ojciec probowal to zmienic..... potem Pinokio sie strasznie zmienil juz nie byl latwowierny nie był zakłamany..
2009-11-23T12:07:35+01:00
Pinokio,chociaż był zbuntowanym chłopcem,to jednak miał dobre serce.Bardzo kochał swojego tatę i kiedy udało mu sie zarobić 5 dukatów to postanowił,ze kupi swemu ojcu nowy płaszcz a sobie elementarz.Znaczy,ze chciał się uczyć .Przez pewien czas był dobrym uczniem.Pragnął jednak przygód ,a ,że był nieco naiwny to pakował się w tarapaty.Ale dostał nauczkę i poprawił swoje zachowanie.Uważam,ze to dobry chłopiec,który ze swoich występków potrafił wyciagnąć wnioski.