Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T12:42:41+01:00
- największe źródło wilgoci atmosferycznej
- gigantyczny akumulator energii słonecznej
- połowy ryb
- energia słoneczna
- umożliwia przewożenie dużych ładunków
- jest źródłem surowców
- rybołówstwo morskie
19 2 19
2009-11-23T12:46:16+01:00
- Morza i oceany przez lata postrzegano jako źródło bezgranicznych zasobów. Nadmierna i niekontrolowana ich eksploatacja sprawiła, że przyroda morska jest obecnie poważnie zagrożona.
- na morzach wykonują odwierty w poszukiwaniu ropy
- mamy plaże
- morzemy przyjarzdzać na wakacje i się kompac
- największe źródło wilgoci atm...
- gigantyczny akumulator energii słonecznej
- połowy ryb
- energia słoneczna
- umożliwia przewożenie dużych ładunków
- jest źródłem surowców
- rybołówstwo morskie
:) myśle że pomogłam :)
16 2 16