Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T12:38:31+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T12:38:28+01:00
Frazeologizm coś umarło śmiercią naturalną oznacza, że coś się skończyło bez ingerencji osób trzecich i już dawno można było przewidzieć ze tak sie stanie.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:15:14+01:00
Czyli ze coś umarło bez pomocy osób trzecich. np ludzie umierają śmiercią naturalna bo tak musi być taka już jest natura człowieka ze rodzi się po to by żyć i w końcu kiedyś umrzeć ale jeśli ktoś zada nam śmiertelny cios i tym nas zabije to już nie będzie śmierć naturalna tylko śmierć z czyjejś winy.
29 2 29