Odpowiedzi

2009-11-23T13:54:25+01:00
(2√10)=x^2+(x+4)^2
x²+x²+8x+16=2√10
2x²+8x+16=2√10
sory dalej nie wiem
2009-11-23T14:06:53+01:00
(2√10)=x^2+(x+4)^2
2√10=2x+2x+8
2√10=4x+8
2√10-8=4x/:4
x=0,5√10-2

mysle ze to powinno byc dobrze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:12:32+01:00
Bok--2√10
I przek---x
II przek--x+8
(½x)²+[½(x+8)]²=(2√10)²
1/4x²+1/4(x²+16x+64)=40
1/4x²+1/4x²+4x+16-40=0
½x²+4x-24=0/2
x²+8x-48=0
Δ=64+192=256 ,√Δ=16
liczę tylko x dodatnie
x=(-8+16):2=4
I przek--4
II przek--12