Odpowiedzi

2009-11-23T14:04:23+01:00
Ob=2a+2b w deltoidzie kolejne dwa boki są równe,dwa boki mają po 16 cm
a=16cm
2*16+2b=48
32+2b=48
2b=48-32
2b=16/:2
b=8 cm
pozostałe dwa boki mają po 8 cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:04:50+01:00
W deltoidzie sa 4 boki, po 2 rowne sobie

czyli mamy
2a+2b=48
a=16
32+2b=48
2b=48-32
2b=16
b=8

mamy 2 boki po 8 cm i 2 po 16 cm
3 3 3
2009-11-23T14:04:52+01:00
O = 48 cm
jeden bok = 16cm

Deltoid ma po 2 pary równych boków, więc drugi bok równiez ma 16.
Zostaje do podziału na dwa boki również 16
16: 2 = 8 - po tyle mierzą pozostałem dwa boki.
48-(16*2)=16
16:2=8

Boki deltoidu mierzą 8cm, 8cm,16cm,16cm.
1 5 1