Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:14:11+01:00
Julia Kupulet była jedyną córką swoich rodziców. Bardzo kochana i otaczana w swym domu opieką i czułością. Miała czternaście lat, a według ówczesnych zwyczajów przekroczyła już wiek, w którym dziewczyny zostawały żonami i matkami. Rodzice Julii nie chcieli pozbawiać jej zbyt wcześnie dzieciństwa, lecz gdy umarł jej kuzyn - Tybalt, w obawie przed żałobą córki chcieli wydać ją jak najszybciej za mąż. Julia do tej pory żyła z rodzicami w zgodzie i zgadzała się z ich wolą, lecz zmuszona do małżeństwa z hrabią Parisem zbuntowała się. Jest to dowód tego, że jest świadoma podejmowanych przez siebie decyzji, dorosła. Będąc przekonaną o słuszności wyboru jakiego dokonała, chciała walczyć o prawo do własnego szczęścia. W imię miłości gotowa była porzucić dom rodzinny. Decydując się na plan brata Wawrzyńca, dowiodła swojej odwagi i emocjonalnej dojrzałości. Uczucie, którym darzyła Romea nie było tylko chwilowym zauroczeniem. Kochała go prawdziwie i to miłość była tak silna, że przezwyciężyła żałobę (po śmierci Tybalta) i strach (przed wypiciem mikstury, pochowaniem w grobowcu). Dla potajemnie zaślubionego Romea gotowa była zrobić wszystko. Dopiero śmierć ukochanego sprawiła, że Julia nie ma już o co walczyć, ani dla kogo żyć i, w pełni świadoma podjętej decyzji, rezygnuje z życia, przebijając się sztyletem zmarłego męża.
1 5 1
2009-11-23T14:15:53+01:00
Julia jest dziewczyna posłuszną , dystyngowaną wrażliwą jest zupełnie podatna woli rodziców ' mamin córeczka ' :). Dobrze wychowana, bardzo uległa. Chce zadowolic rodzicow ktorzy chca jej wybrac meza i chce za niego wyjsc za maz. Potem nastaje przemiana i jest zdecydowana , pełna życia i staje się już kobietą . :)