Odpowiedzi

2009-11-23T14:15:39+01:00
„ Idzie lasem Pani Jesień” hehe sexy chick
girlfriend
omen
2009-11-23T14:19:19+01:00
MoŻe jakieś Piosenki Pop /??
Proponuję :
-Smack That
-Zemsta
-Hey Hi Hello
-Give
-I gotta feeling
-Cry , Cry
-One in A milion
-Let's get crazy
-Hot (INNA)
-Jak Anioła Głos
-oH oH It's Magic
-Cicho
-Dmuchawce Latawce wiatr (Ewa Farna)
-Paparazzi
-Poker Face
-Just Dance
-Innaho
-Kiedy Znajdziemy sie na zakręcie
-To nic kiedy płyną łzy
-Kaczuszki
-Dziękuję
-Libertine

To moje propozycje . Możesz dołożyć swoje ulubione kawałki .
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:24:56+01:00
Mam nadzieje ze chodzilo ci o polskie piosenki:
"Powiec" Ich Troje
"Agnieszka" Lzy
"Czerwone korale" Brathanki
" Slodycze" Golec uOrkiestra
"Nie daj sie" Doda
"Jak aniola glos" Feel
"Jozin z Bazin" Jozin
"Cicho" Ewa Farna
"Takie tango" Budka Suflera
"Choc, przytul, przebacz" Piasek
"Policeman" Jamal
"Aniele" Mezo
"Sacrum" Mezo,Kasia Wilk
"Malgoska" Maryla Rodowicz
Mam nadzije ze pomoglam;)