Odpowiedzi

2009-11-23T14:18:08+01:00
Pytania:
- Co myślisz o miłości?
- Jaka jest bardziej szczera i prawdziwa? Dojrzała czy szczenięca?
- Czym różnią się te dwie miłości?
- Własne doświadczenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:20:57+01:00
Co to Twoim zdaniem milość?
Czy już przeżyłes kiedys milość?
Czy myślisz, że nastolatki rozumieją przez słowo milość to soamo co dorosli?
Czy kiedykolwiek jest się za młodym na milość?
Co wiesz o miłości?
Co daje miłość?
Dlaczego milośc jest dla nas ważna?
1 5 1
2009-11-23T14:23:19+01:00
Możesz mu zadać np takie pytania: jak chciałbyś żeby wygladała twoja dziewczyna,jak sie zachowywała,czy chciałbyś ,żeby była twoja na zawsze,czy wierzy w miłośc od pierwszego wejrzenia, albo jaki charakter miała czy dobra uprzejma ,albo ostra i konsekwenta.
Tych pytań jest dużo.Zależy czy ma to być krótkie czy długie.Mam nadzieje ,że pomogłam.