Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:33:04+01:00
Bardzo lubię czytać książki ponieważ dają mi one totalną swobodę myślenia.To właśnie one rozwijają moją wyobraźnię.Dzięki nim mogę wyobrazić sobie jacy byli bohaterowie i wydarzenia.Książki pomagają również w ortografii,gdyż czytając zapamiętuje pisownie danego wyrazu co jest przydatne w różnego rodzaju dyktandach.W książkach zawarte jest dużo więcej szczegółów niż np.w ekranizacjach tych samych powieści.Dzięki czemu rozwijają umysł.W książkach historycznych jest opisane dużo szczegółów i obyczajów oraz zachowań z tamtego okresu.Uczą wielu ciekawych rzeczy.





WIĘCEJ JUŻ NIC NIE WYMYŚLĘ..









  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T14:37:03+01:00
Czytam książki historyczne, ponieważ są bardzo interesujace. Pokazuja nam świat jak wygladał kiedyś. Pokazuje nam rowniez co wolno było a czego nie. Niektore ksiazki historyczne sa o wojnach. W tych ksiazkach jest duzo ciekawych akcji, pokazuja nam jak ludzie walczyli o Polske ktorej jeszcze nie było na mapie. Opisuja zachowanie ludzi, jak byli traktowani i jak traktowali innych. Moim zdanem ksiazki historyczne maja cos w sobie. Bo kształtuja ludzi i ich osobowosc.
1 2 1