Odpowiedzi

2009-11-23T14:28:00+01:00
Zeus - bóg bogów
Hera - bogini małżeństwa
Posejdon - bóg morza
Hestia - bogini domowego ogniska
Hades - bóg zmarłych
Demeter - bogini urodzaju
Apollo - bóg sztuki
Artemida - bogini łowów
Afrodyta - bogini piękności
Ares - bóg wojny
Atena - bogini mądrości
Dionizos - bóg wina
Eros - bóg miłości
Nike - bogini zwycięstwa
Temida - bogini sprawiedliwości
Tanatos - bóg śmierci
Eol - bóg wiatrów
Muzy - boginki sztuki
Hory - boginki pór roku
Chloris - bogini kwiatów
1 3 1
2009-11-23T14:33:25+01:00
Zeus - Był To Bóg Bogów :)
Hera - Bogini małżeńśtwa
Posejdon - Bóg morza
Apollo - Bóg sztuki
Hades - Bóg zmarłych
Helios - Bóg słońca
Dionizos - Bóg wina
Atena - Bogini mądrości
Ares - Bóg wojny
Afrodyta - Bogini piękności
Artemida - Bogini łowów
Eros - Bóg miłości
Hermes - Posłaniec bogów
Muzy - Boginki sztuki
Nimfy - boginki przyrody
Hypnos - Bóg snu
Eol - Bóg wiatrów
Asklepios - Bóg medycyny
Selene - Bogini księżyca
Hestia - Bogini domowego ogniska
Hades - Bóg zmarłych

PS. Wybierz moją odpowiedz za Best xD :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:38:48+01:00
Zeus - bóg bogów
Hera - bogini małżeństwa
Posejdon - bóg morza
Hestia - bogini domowego ogniska
Hades - bóg zmarłych
Demeter - bogini urodzaju
Apollo - bóg sztuki
Artemida - bogini łowów
Afrodyta - bogini piękności
Hefajstos - bóg ognia
Ares - bóg wojny
Atena - bogini mądrości
Dionizos - bóg wina
Persefona - bogini kiełkującego ziarna
Hebe - bogini młodości
Helios - bóg słońca
Selene - bogini księżyca
Eos - bogini jutrzenki
Iris - bogini tęczy
Eris - bogini niezgody
Eros - bóg miłości
Ejlejtyja - bogini rodzących kobiet
Hermes - posłaniec bogów
Nike - bogini zwycięstwa
Temida - bogini sprawiedliwości
Tyche - bogini szczęścia
Tanatos - bóg śmierci
Hekate - bogini mroku
Pan - bóg pasterzy
Asklepios - bóg medycyny
Nemezis - bogini doli
Hypnos - bóg snu
Eol - bóg wiatrów
Boreasz - bóg wiatru północnego
Zefir - bóg wiatru wschodniego
Notos - bóg wiatru południowego
Euros - bóg wiatru zachodniego
Amfitryta - bogini morza
Charyty - boginki wdzięku
Muzy - boginki sztuki
Mojry - boginki przeznaczenia
Hory - boginki pór roku
Nimfy - boginki przyrody
Chloris - bogini kwiatów
Enyo - bogini wojny
Syleni - bogowie przyrody
1 5 1