Miejsce, w którym ustawia się piłka podczas rzutu karnego,znajduje się w odległości 11 m. Piłkarz strzelił w słupek. Piłka uderzyła w słupek pod kątem 51°. Pod jakim kątem do osi symetrii boiska piłkarz uderzył piłkę. Pod jakim kątem powinien uderzyć piłkę, aby trafić w bramkę?

2

Odpowiedzi

2009-11-23T14:31:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:34:02+01:00
On uderzył pod katem 129 stopni a powinien pod katem 125stopni