Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:32:28+01:00
Można sprawdzić ich wiedze osobno !!
Tak mozna sie dowiedziec kto ściągał od kogo ;0;0
1 5 1
2009-11-23T14:34:33+01:00
Gdyby to salomon rozstrzygał ten spór to zobaczył by komu bardziej zależy na tym że sciągał. Ten którego to mniej obchodzi ten napewno sciągał.
2009-11-23T14:34:54+01:00
Według mnie powinni pisać jeszcze raz w ten dzień kiedy spór się odbył. Obydwoje powinni siedzieć daleko od siebie w innych końcach sali i tak żeby im nikt nie podpowiadał. ;)
Wtedy okazałoby się, kto od kogo ściągał, bo jeden napisałby lepiej a drugi gorzej. Oczywiście ten co napisał gorzej ściągał od drugiego; nie można słuchać tłumaczenia, że mu nagle wiedza wyparowała z głowy. ;)


mam nadzieję, że pomogłam ;*