Odpowiedzi

2009-11-23T14:54:56+01:00
Malarstwo przedstawiające to np jakis krajobraz czy góry poprostu to co widzimy



malarstwo abstrakcyjne to jakaś zmyslona przez malarza rzecz która przez niego została namalowana
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:58:15+01:00

- malarstwo przedstawiające; religijne, mitologiczne, historyczne,
rodzajowe, krajobrazowe, animalistyka, batalistyka, martwa natura
portret, akt, weduta, wnętrze,
- malarstwo bezprzedstawieniowe, abstrakcyjne.

Można z tego wywnioskować, że malarstwo przedstawiające, przedstawia coś realistycznego, jest w opozycji do malarstwa abstrakcyjnego.
Malarstwo abstrakcyjne świadomie rezygnuje z przedstawiania form obserwowanych w naturze, ogranicza się wyłącznie do wykorzystywania środków malarskich, takich jak kolor, plama i linia.

15 4 15
2009-11-23T14:57:50+01:00
Malarstwo przedstawiajace-dzieli sie na:religijne,mitologiczne,historyczne,batalistyczne,rodzajowe.

malarstwo abstrakcyjne-nie przedstawia realnych obiektów
61 4 61