Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • mady
  • Rozwiązujący
2009-11-23T15:33:05+01:00
Wiara-dostęp do łaski w której trwamy i chlubimy się
nadzieja-mówi że nadzieja zawieść nie może ponieważ miłaść boża rozlana jest w sercach naszych przez Ducha św .który został nam dany.
miłość-jest rozlana w sercach naszych przez Ducha św
12 4 12
2009-11-23T20:57:58+01:00
Zachowójmu pokój z Bogiem.Przez pana Jezusa.Lecz nie tylko chlubmy się z łask ale i z usisków.Wiedząc,że ucisk wyrabia wytrwałość,a ona wyrabia wypróbowaną cnotę,ona zaś nadzieję.Dlatego chlubmy się z łask tak jak z ucisków.
13 3 13