Dokończcie poniższe zdania.

a) Prawo pozwalające na zrywanie sejmów to......
b) Państwa sąsiadujące z Rzeczpospolitą : .........
wtrącały się w jej sprawy wewnętrzne, np. ...........
c) W 1764 r. królem Rzeczypospolitej z woli Rosji został...

3

Odpowiedzi

2009-11-23T14:37:05+01:00
1. Veto
2. Rosja
sprawe wyboru Krola
3. Stanislaw August Poniatowski
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:47:38+01:00
A) Liberum veto
b)Litwa, Rosja, Prusy, Austria
wojny, sprawy państwa
c)Stanisława Augusta Poniatowskiego
27 4 27
2009-11-23T15:08:58+01:00
1. Liberum Veto
2.Prusy, Rosja, Austria
wojny, przekupienie posłów, aby zrywał sejmy
3. Stanisław August Poniatowski
19 4 19