Długości boków prostokąta
1. 6 cm
2 .200 dm
Obwód prostokąta ???
Pole prostokąta ??? (kwadratowych)

Długość boków prostokąta
1. 4 dm
2. ???
Obwód prostokąta 2 m
Pole prostokąta ???? (kwadratowych)

Długość boków prostokąta
1. 130 cm
2. ????
Obwód prostokąta ?????
pole prostokąta 78 dm (kwadratowych)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:43:08+01:00
Długości boków prostokąta
1. 6 cm
2 .200 dm
Obwód prostokąta ???
Pole prostokąta ??? (kwadratowych)

200 dm = 2000 cm
Obw = a + a + b + b = 12 cm + 4000 cm = 4012 cm
P = a × b = 2000 cm × 6 cm = 12000 cm²

************************************************
Długość boków prostokąta
1. 4 dm
2. ???
Obwód prostokąta 2 m
Pole prostokąta ???? (kwadratowych)

4 dm = 40 cm
2 m = 200 cm
b= ?
b= (200 - 2 × 40) ÷ 2 = (200 - 80) ÷ 2 = 120 cm ÷ 2 = 60 cm

P = a × b = 40 cm × 60 cm = 240 cm²
2009-11-23T14:45:09+01:00
Długości boków prostokąta
1. 6 cm=0,6dm
2 .200 dm
Obwód prostokąta 2*0,6+2*200=1,2+400=401,2dm
Pole prostokąta a*b=0,6*200=120dm²

Długość boków prostokąta
1. 4 dm = 0,4m
2. 6dm=0,6m
Obwód prostokąta 2 m= 2*0,4+2*b wiec b =0,6m
Pole prostokąta ? 0,4*0,6=0,24dm²

Długość boków prostokąta
1. 130 cm=1,3dm
2. 60dm=600cm
Obwód prostokąta 2*1,3+2*60=2,6+120=122,6dm
pole prostokąta 78 dm²=1,3*b wiec b=60dm²
2009-11-23T14:45:40+01:00
Długości boków prostokąta
1. 6 cm=0,6dm
2 .200 dm
Obwód prostokąta 2*0,6+2*200=1,2+400=401,2dm
Pole prostokąta a*b=0,6*200=120dm²

Długość boków prostokąta
1. 4 dm = 0,4m
2. 6dm=0,6m
Obwód prostokąta 2 m= 2*0,4+2*b wiec b =0,6m
Pole prostokąta ? 0,4*0,6=0,24dm²

Długość boków prostokąta
1. 130 cm=1,3dm
2. 60dm=600cm
Obwód prostokąta 2*1,3+2*60=2,6+120=122,6dm
pole prostokąta 78 dm²=1,3*b wiec b=60dm²

chyba dobrze :)