Odpowiedzi

2009-11-23T14:38:59+01:00
Droga Mleczna - nazwa własna
makówka - końcówka "ówka"
poważny - powaga
gospodarz - końcówka "arz"
zrobiłby-on(3.os) razem
niemiły - nie z 1 stopniem przymiotnika piszemy łącznie
schody - po "s"

mam nadzieję, że pomogłam;)
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:41:29+01:00
Droga Mleczna - nazwa własna
makówka - -ówka pisze się przez ó zamknięte
poważny - bo: powaga
gospodarz - bo: gospodarstwo
zrobiłby - by z czasownikami piszemy łącznie
niemiły - nie z przymiotnikami piszemy łącznie
schody - po "s" piszemy ch
39 4 39