Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:40:35+01:00
Zbiorniki retencyjne mogą pełnić wiele funkcji, wśród których pewne nawet się wykluczają (np. funkcja energetyczna i przeciwpowodziowa, funkcja zaopatrzenia w wodę i rekreacyjna). Utworzenie sztucznego zbiornika wodnego powoduje znaczące zmiany lokalnego środowiska naturalnego, często budowie zapór towarzyszą protesty ekologów.
7 2 7
2009-11-23T14:40:40+01:00
Przede wszytskim ejst to sztuczne jezioro zaporowe, sztuczny zbiornik wodny, powstaly w wyniku zatamowania wód rzecznych przez zaporę wodną. Najczesciej wystepuja na terenach gorskich gdzie pelni wiele funkcji np. energetycznych, przeciwpowodziowych, rekreacyjnych.

Mam nadzije ze pomoglam ;)
2 2 2