Przebywasz u kuzyna w San Francisco w USA. Dwa tygodnie temu kupiliscie mały telewizor ktory zepsuł się następnego dnia. Pomimo twoich interwencji firma nadal zwleka z wymiana go na nowy. napisz list z zażaleniem w ktorym
-podasz kiedy dokonales zakupu i okresl charakterystyke cechy telewizora
-opisz w jaki sposob do tej pory interweniowales w sprawie jego wymiany i podkreslisz rozczarowanie brakiem ich reakcji
- napisz dlaczego zalezy ci na otrzymaniu tego telewizora i przedstaw straty jakie ponosisz jego brakiem
-zaproponuj formę rozwiązania i zmobilizuj firmę do szybszej odpowiedzi

od 120 do 150 słow

1

Odpowiedzi

2009-11-23T14:52:59+01:00

Drodzy Państwo

Dzień dobry 14 listopada kupiłem u państwa telewizor. Który po dwóch tygodniach się zepsuł a państwo nie chcą mi go wymienić na nowy. Ten telewizor ma 19 cali jest czarny odtwarza płyty DVD itp.Interweniowałem 2 razy i państwo wciąż nie chce mi go wymienić.Jestem bardzo rozczarowany państwa reakcją wiecej juz u państwa nie kupie żadnego telewizori innych sprzetówm.Proponuje by państwo wymieniali swoje sprzety ponieważ tracicie w tę sposób klientów i proponuje państwu by szybko odsyłali państwo odpowiedzi. Proszę państwa by jak najszybciej wymienili mi ten telewizor i prosze by jak najszybciej odesłac mi odpowiedź.
Dziękuje za uwagę.
Imię i nazwisko twoje
5 1 5