Odpowiedzi

2009-11-23T14:43:53+01:00
W tym zadaniu chodzi glownie o to ze linia brzegowa Europy jest znacznie bardziej rozwinieta niz "uboga" linia brzegowa Afryki ( np. zatoki, ciesniny, wyspy). Dzieki temu Europa posiada znacznie dluzsza linie brzegowa pomimo tego iz Afryka to kontynent znacznie wiekszy.
Mam nadzieje ze pomoglam ;)
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:47:06+01:00
Linia brzegowa afryki jest zwarta , nie posiada wielu zatok półwyspów.
Linia brzegowa europu jest bardzo urozmaicona posiada wiele półwyspów zatok. występują bardzo dlugie i urozmaicone wybrzeża dalmatyńskie (chorwacja) fiordowe (Norwegia)

Wniosek: Wybrzeże europy jest bardziej urozmaicone i co za tym idnie duzo dłuższe od afrykańskiego.
31 4 31