Mam 2 zad.dom i nie mam pojęcia jak je zrobić. Wiem o co chodzi ale brak mi pomysłów . Pomożecie ? :)

1. Podaj przykłady pomocy niesionej przez młodego człowieka swoim rówieśnikom .

2. Napisz ogłoszenie w którym napiszesz swoją ofertę pomocy lub pracy dla wspólnoty.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:52:55+01:00
1. - mogę pomoc w zadaniu domowym
- jezeli ktos bedzie kogos bil, wezwac nauczyciela

2. Bardzo chętnie pomogę starszej osobie w pracach domowych, jak na przyklad mycie okien. Praca jest bezinetersowna i nie oczekuje niczego w zamian. Prosze o kontakt pod nr telefonu .....
;]
2009-11-23T14:52:56+01:00
1. Zaniesienie lekcji choremu koledze.
Niesienie tornistra koledze, ktory ma zlamana reke.
Pomoc w lekcjach.

2.OGŁOSZENIE
Chętnie zaangażuję się do pomocy dla wspólnoty parafialnej.
Wszystkich zainteresowanych prosze o kontakt pod numerem : xxx yyy zzz.

Parafianka.

2009-11-23T14:57:24+01:00
1 ZAD.
Młodsi moga pomagać swoim rówieśnikom, dajmy na to w odrabianlu lekcji i nauce. Wiele młodych ludzi może pomóc , swmym rówieśnikom w ośiągnięciu sukcesu. itp
2. Zad

Uwaga!
Od dnia 4.12.2009r. Osoby starsze mogą skorzystać z mojej pomocy.
Więcej informacji można dowiedzieć sie po numerem 556214987.
Lub pod Adresem [...]


Prosze ;).