Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:05:00+01:00
Drogi Pinokio
Na początku mojego listu chce cię serdecznie pozdrowić!
Bardzo się ciesze z twojej przemiany stałeś się grzecznym chłopcem mimo to że byłeś niegrzeczny, pomagasz w domu i innym ludziom widzisz świat się zmienił
na tym kończę mój list.
Cześć
6 4 6
2009-11-23T15:11:31+01:00
Drogi Pinokio

Bardzo się cieszę, że stałeś się chłopcem. Ciesze się tak bardzo, że pragnę się z tobą spotkać. Jutro o 15.00 w kawiarni.


Pozdrawiam ...........
3 1 3