Odpowiedzi

2009-11-23T14:57:06+01:00
Z pięciu jednakowych sześcianów o krawędzi 3 cm ułożono prostopadłościan. Oblicz pole powierzchni tego prostopadłościanu oraz łączną długośc jego krawędzi

a=3cm
H=5*3=15 cm
Pc=2Pp+Pb
Pc=2*3²+4*3*15
Pc=18+180
Pc=198 cm²

suma krawędzi=8*3+4*15=24+60=84 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T14:59:17+01:00
A*b*4=15*3*4=180
a*a*2=3*3*2=18

Pole powierzchni równe jest 198cm2

Krawędzie: 15+15+15+15+12+12=84cm