Odpowiedzi

2009-11-23T15:06:54+01:00
A)2*7-2*3,5=7
14-7=7

4*3+3*3=21
12+9=21

b) zrobie zaraz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:10:38+01:00
A)2x-2y=7
4x+3y=21
2x=7+2y
4x+3y=21
x=3,5+y
4(3,5+y)+3y=21
x=3,5+y
14+7y=21
x=3,5+y
7y=21-14
x=3,5+y
y=1
x=3,5+1=4,5
y=1
b)0,4x + 0,3y =1,4
0,1x + 3y = 2,3
0,4x=1,4-0,3y
0,1x+3y=2,3
x=3,5-0,75y
0,1(3,5-0,75y)+3y=2,3
x=3,5-0,75y
0,35-0,075y+3y=2,3
x=3,5+0,75y
2,925y=2,3-0,35
x=3,5+0,75y
2,925y=1,95
x=3,5+0,75y
y=0,(6)
x≠3,5+0,75*0,6
x≠=3,(9)
y=0,(6)