Odpowiedzi

2009-11-23T14:59:21+01:00
1.
Gestosc - masa przez objetość = 133,5 / 15 = 8.9


1 5 1
2009-11-23T15:16:12+01:00
Dane: Szukane: Wzór:
m=133,5g (ro)=? (ro)=m:V
V=15cm³

Rozwiązanie:
(ro)=133,5g:15cm³
(ro)=8,9g/cm³

A do drugiego musisz podać gęstość :(
A najlepiej jak nie możesz zapamiętać wzoru t rysuj coś takiego:
<załącznik>

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:20:31+01:00
Ad1.
Dane: Szukane:
m- 133.5g d(gęstość)-?
v-15cm3

D=m:v=133.5:15=8.9 g/cm3
Odp.:Gęstość tego materiału wynosi 8.9g/cm3

Ad2.

Dane: Szukane:
wymiary:2m, 7m, 0,7m. m=?
V=a x b x c=2 x 7 x 0.7=9.8m3
gęstość lodu=920 kg/m3
m=v x d=9.8 x 920=9016 kg
Odp.: Masa kry lodowej wynosi 9016 kg
1 5 1