Odpowiedzi

2009-11-23T14:59:46+01:00
Bitwa pod Chocimiem
Potop szwedzki
Wojna polsko-rosyjska 1654-1667
Powstanie Chmielnickiego
2009-11-23T15:00:31+01:00
Bitwa pod Warką
Bitwa pod Chocimiem
Bitwa pod Beresteczkiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:03:03+01:00
Bitwy, które stoczył Stefan Czarnecki:
-Wojna partzancka przeciw wojskom Karola X Gustawa w czasie potopu szwedzkiego;
-wojna polsko-rosyjska 1654 r.
-trzy-dniowa bitwa pod Warszawą 28-30 lipca