Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • rice
  • Początkujący
2009-11-23T15:01:03+01:00
-4-(-4-(-4-(-4-(-4-(-4-1)-1)-1)-1)-1) =-4+4+4+4+4+3-1-1-1-1=11

tak mi się wydaje, 70 % ; )
2009-11-23T15:16:19+01:00
-4-(-4-(-4-(-4-(-4-(-4-1)-1)-1)-1)-1) =
-4-(-4-(-4-(-4-(-4-(-5)-1)-1)-1)-1)=
-4-(-4-(-4-(-4-(-4 +5-1)-1)-1)-1)=
-4-(-4-(-4-(-4-0-1)-1)-1)=
-4-(-4-(-4-(-5)-1)-1)=
-4-(-4-(-4+5-1)-1)=
-4-(-4-0-1)=
-4-(-5)=
-4+5=1