Odpowiedzi

2009-11-23T15:09:36+01:00
Polski 96 stron
Francji 96+64= 160
Angielski 20%*160= 32

Razem 160+96+32=238
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:10:59+01:00
Przewodnik po zamkach Polski - 96 stron
przewodnik po zamkach Francji:
96 + 64 = 160 stron
przewodnik angielski:
160 - 100%
x - 120% (Proporcja)

100x = 19200 | :100
x = 192 strony

192 + 96 + 160 = 448 stron

Odp: Wszystkie 3 przewodniki mają razem 448 stron.

(osoba wyżej zrobiła źle)
1 5 1
2009-11-23T15:16:54+01:00
Przewodnik Polski: 96 stron
Przewodnik Francji: 96+64=160stron
Przewodnik angielski:20% z 160+160=32+160=192stron

Wszystkie przewodniki:96+160+192=448 stron
1 5 1