Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:10:47+01:00
Droga Mamo,
Z okazji twoich urodzin zapraszam cię dziś na kolację w twojej ulubionej restauracji o godzinie 16.00 będę czekała przy wejściu. Mam nadzieję, że prezent się spodoba do zobaczenia
Pozdrowienia
................
(tu wpisz swoje imię)
P.S. Przygotowałam też inne niespodzianki
2009-11-23T15:11:49+01:00
ZAPROSZENIE

Serdeczne zapraszam moją mamę(imię i nazwisko) na jasełka organizowane przez szkołę, które odbędą się 22 grudnia na sali gimnastycznej o godzinie 17.
Zapewniamy dobrą zabawę, dużą porcję humoru i niezapomniane atrakcje. Po przedstawieniu zapraszamy na poczęstunek.

(podpis osoby zapraszającej)