Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:16:42+01:00
- lęk o własną wizję świata.Jeżeli ktoś ma inne poglądy to trzeba zastanowić się nad swoimi.Ludzie przyzwyczajają się do swoich przekonań szczególnie w najbardziej zaawansowanym wieku.
- konkurencja ze strony innej grupy.Np. jeżeli dwie grupy etnicze mieszkają na tym samym terytorium,a w kraju dochodzi do kryzysu ekonomicznego oznaczającego m.in duże bezrobocie, to "obca" grupa może być oskarżana o odbieranie miejsc pracy członkom drugiej grupy.
- przyczyny kulturowo-historyczne, takie jak tradycja.
- konformizm w stosunku do norm społecznych.Np normą w niektórych krajach jest nietolerancyjny stosunek do jakiejś grupy.



hahahaha :D
2 3 2
2009-11-23T16:07:53+01:00
Lęk o własną wizję świata.
- konkurencja ze strony innej grupy.
-przyczyny historyczno-kultowo
- konformizm w stosunku do norm społecznych.