Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:15:27+01:00
Moja recepta na szczescie to żyć dniem dzisiejszym…
Kochać, śmiać się, cieszyć każdą szczęśliwą chwilą,
Nie patrzeć w przyszłość, nie liczyć godzin, dni ani lat ,
Może właśnie wtedy weselszy wyda się świat.
Pozostawić tylko miłe wspomnienia w pamięci ...
2009-11-23T15:16:58+01:00
Czy uwazasz...
Uwazam, ze wszystko co potrzebne do szczescia mam i dalej bede to miec, mam kochana rodzine, mam przyjaciol, ktorzy zawsze moga mi pomoc, moge na nich liczyc.
Moja recepta na szczęście to uśmiech. Ludzie gdy sie usmiechaja, sa weseli, radosni to moja lepsze nastawienie na zycie.
2009-11-23T15:41:17+01:00
Moja recepta na szczęscie to wiara w Boga i w Jezusa Chrystusa. Oraz bycie w zgodzie z innymi.