Odpowiedzi

2009-11-23T15:12:14+01:00
60 km/h = 60km/60min
x km/40 min = 40 km/40min
Pokonało drogę 40 km.

:)
2009-11-23T15:12:16+01:00
Jak 1 h to 60 minut to znaczy że w 1 minutę pokonał 1 km czyli że w 40 minut pokonał 40 km

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:12:48+01:00
V=s/t //*t
s=v*t

t=40 min= 2/3 h

s= 60km/h * 2/3 h= 40 km
Odp. Ciało pokonało drogę 40 km.

PS Wszyscy nade mną - rozwiązujecie tak jakoś dziwnie, niby wszystko się zgadza, wyniki ok, ale jeszcze wytłumaczenie by się przydało ;)