Rozwaiąż logogryf i wyjaśnij hasło : 1. Gwałtowne utlenianie,któremu towarzyszy wydzielanie energii w postaci światła i ciepła
2.typ reakcji hcemicznej: woda----> tlen + wodór
3. Nazwa związku chemicznego wodoru z tlenem.
4 Związki chemiczne otrzymane w reakcji łączenia się tlenu z innymi pierwiastkami chemicznymi

2

Odpowiedzi

2009-11-23T15:14:43+01:00
1. Gwałtowne utlenianie,któremu towarzyszy wydzielanie energii w postaci światła i ciepła - SPALANIE

2.typ reakcji hcemicznej: woda----> tlen + wodór - REAKCJA ROZKŁADU, CZYLI ANALIZY

3. Nazwa związku chemicznego wodoru z tlenem. - WODA

4. Związki chemiczne otrzymane w reakcji łączenia się tlenu z innymi pierwiastkami chemicznymi. - TLENKI.

Pozdro)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:41:33+01:00
1.Spalanie
2.Reakcja rozkładu (analizy)
3.Woda
4.Tlenki
5 3 5