Odpowiedzi

2009-11-23T15:16:56+01:00
Objętość graniastosłupa = pole podstawy * wysokość

Podstawiamy dane do wzorku i mamy:

42 cm² * 9 cm = 378 cm³

Pozdro))
1 4 1
2009-11-23T15:20:12+01:00
V=Pp*h ( objętość= Pole podstawy*wysokość )

42cm(kwadratowych)*9=378cm(sześciennych)

Objętość graniastosłupa wynosi 378cm (3).
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:22:23+01:00
V=Pp*h
h=9cm
Pp=42cm²
V=42*9=378cm³
Odp Objętość wynosi 378cm³
2 5 2