Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:19:43+01:00
Ocet:
stan skupienia- ciekły
barwa- bezbarwnny
zapach- charakterystyczny: ostry, duszący
inne cechy- rozpuszczalny w wodzie

Olej:
stan skupienia- ciekły
barwa- żółty
zapach- bezwonny
inne cechy- tłusty w dotyku; nie rozpuszcza się w wodzie
1 4 1
2009-11-23T15:23:50+01:00
Mąka...sypki proszek,bez zapachu,biała.
Proszek do pieczenia,sypki biały proszek bez zapachu.
Cytryna-bez zapachu
ocet-duszący