Rozwiąż krzyżówkę.napisz co hasło oznacza.

1.muzyczne naśladownictwo jednego głosu przez drugi
2.śpiew bez towarzyszenia instrumentów
3.instrument dęty blaszany
4.są ozdobą zamku na Wawelu
5.instrument-poprzedniczka skrzypiec, także imię żeńskie
6.dawna stolica Polski
7.w muzyce renesansowej miały dwuczęściową budowę
8.instrument strunowy popularny w renesansie
9.największy instrument muzyczny
10.królowa, Żona zygmunta starego
prosze odp na te pytaniaa ?!:]]

2

Odpowiedzi

2009-11-23T15:23:41+01:00
1
2 a capella
3 trąbka
4
5 wiolonczela
6 uwertury
7
8 bona
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:48:54+01:00
1,
2,a capella
3,trąbka
4,kruzganki, arrasy nie wiem dokladnie na ile kratek
5,wiolonczela
6,uwertury
7,chyba organy ale nie jestem pewna
8,bona

1 1 1